Központi órahajtómű

Központi órahajtómű
A hajtómű komplett négy számlapoldalas toronyóra meghajtására szolgál, előnyösen alkalmazható régi óraberendezések felújításához. Négyirányú számlapkihajtási lehetősége van, amelyet egy robusztus kúpfogaskerekes elosztóhajtómű valósít meg.

A hajtómű komplett négy számlapoldalas toronyóra meghajtására szolgál, előnyösen alkalmazható régi óraberendezések felújításához. Négyirányú számlapkihajtási lehetősége van, amelyet egy robusztus kúpfogaskerekes elosztóhajtómű valósít meg.

Tulajdonságok

  • Akár 5000 mm-es mutató méretek 120 km/h szélsebesség mellett
  • IP55, por és víz ellen szimmeringekkel védett, csapágyazott tengelyek
  • 17 mm-es hátrahajtó tengelykimenet a központi kúpkerekes elosztóhajtóműre, valamint a többi óraoldal meghajtására
  • Automatikus, pontos időre szabályozott, önálló, kompakt hajtómű
  • Nincs saját kezelő felülete, szabványos ANSI/VT100 terminálon keresztül konfigurálható
  • AC aszinkron motoros hajtás
  • Beépített elektronikus abszolút jeladók a mutatott idő visszacsatolásához
  • Hőmérséklet-kompenzált kvarc időalap
  • Elektronikus kapcsolási funkciók relék nélkül
  • Áramszünet után automatikus beállás
  • DCF77 és GPS időrendszer kompatibilitás
  • Beállítható toronyóra időjelző ütések
  • Mellékóraként nem igényel külső meghajtó impulzust
  • Master konfigurációban 64 db mellékóra meghajtása 2000 méter távolságig
  • Szoftveres diagnosztikai és biztonsági funkciók
  • Karbantartási időszak kb. 10 évenként

Specifikáció

  • 300×300×180 masszív hajtóműház
  • 35/17 kilépő tengelyek
  • Variálható tengelyhossz, könnyen beépíthető
  • Tömeg: 12 kg
  • 230V/100VA hálózati teljesítmény

Adatlapok

Képgaléria